Komputery i laptopy

Sprzedaż nieruchomości w czasach kryzysu – jak system dla deweloperów wspiera dział sprzedaży?

• Zakładki: 58


Zapowiadany przez wielu specjalistów kryzys gospodarczy oraz wysokie stopy procentowe, w szczególny sposób odczuwa branża deweloperska, a wraz z nią branża budowlana. Dla firm działających na rynku nieruchomości, który odczuwa wyraźny zastój, każda przewaga nad konkurencją jest cenna. Przewagi można wypracować nie tylko cenami, ale również jakością i szybkością sprzedażowej obsługi klienta. Również w zakresie ograniczeń kosztów działania biura – nieocenionym wsparciem może okazać się system dla deweloperów.

System dla deweloperów a skuteczna sprzedaż nieruchomości w czasach kryzysu

Sprzedaż nieruchomości w dobie kryzysu gospodarczego wymusza na deweloperach oraz biurach nieruchomości dalsze podnoszenie standardów, które i tak wcześniej były na wysokim poziomie. Wydłużone procesy sprzedażowe oraz oczekiwanie przez klientów promocji sprawiają, że ważne staje się długoterminowe budowanie relacji z potencjalnym klientem. Klienci zwracają również większą uwagę na renomę marki firmy deweloperskiej, jej opinie w Internecie.  Sprawny kontakt z klientem, pomoc na każdym etapie transakcji oraz pełny i szybki dostęp do informacji buduje zaufanie klienta do marki i w wielu przypadkach zapobiega negatywnym komentarzom.

System dla deweloperów voxDeveloper CRM posiada liczne funkcje, które ułatwiają pracę specjalistów ds. sprzedaży:

  • szybki dostęp do nowych leadów pozwala bez zbędnej zwłoki skontaktować się z klientem zainteresowanym ofertą
  • automatyczne powiadomienia o nowych zapytaniach ofertowych skracają czas oczekiwania klienta na kontakt ze strony przedstawiciela handlowego – dzięki CRM możemy dotrzeć do klienta przed konkurencją
  • moduł współpracy z pośrednikami nieruchomości pozwala deweloperowi na rozszerzenie bazy potencjalnych klientów o licznych klientów z agencji nieruchomości i dodatkowo zapewnia pełną kontrolę nad tą współpracą
  • dostęp do historii kontaktu z klientem skraca czas obsługi klienta oraz wspiera budowanie przez handlowca wizerunku profesjonalisty, który zawsze jest przygotowany do rozmowy z klientem, nawet jeśli kontynuuje proces sprzedażowy rozpoczęty przez innego członka zespołu
  • ułatwiona wymiana informacji między działami również przyspiesza obsługę klienta oraz minimalizuje ryzyko błędów i frustracji klientów
  • integracja z szablonami maili ofertowych oraz generowanie ofert z wykorzystaniem szablonów w PDF wspierają proces sprzedażowy
  • generowanie wszystkich niezbędnych dokumentów, w tym dokumentów potrzebnych klientowi do kontaktu z bankiem znacząco usprawnia proces obsługi klienta
  • integracja z kalendarzem ułatwia handlowcom organizację pracy i zapobiega przeoczeniu ważnych terminów czy wykonania ponownego kontaktu (follow-up)

Niezwykle cennym narzędziem w pracy specjalistów ds. sprzedaży nieruchomości jest aplikacja mobilna. Dzięki niej handlowiec na bieżąco uzupełnia ważne informacje i korzysta z tych już dostępnych, bez względu na miejsce, w jakim obecnie przebywa. Dzięki tym funkcjom system dla deweloperów wspiera dział sprzedaży, a efektywna obsługa klienta pozwala zaoszczędzić cenny czas i przyspieszyć proces sprzedażowy, który częściej zakończony jest podpisaniem umowy. Jest to niezbędne w czasach, gdy trudno konkurować cenami, a wypracowanie zysków w firmie staje się nie małym wyzwaniem.

Artykuł powstał przy współpracy z firmą Voxdeveloper.com.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
48 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *